Internet Jazz Radio Bg Times - Online from USA - 24 / 7

четвъртък, 28 април 2011 г.

Алкохоличката Елена Петрова искала да се съсредоточи върху по-важни неща

Елена Петрова: Има по-важни неща, върху които искам да се съсредоточа

28 април 2011

София, България

„Не мисля, че това нещо ще бъде тема на коментар, не се е случило нищо страшно, за да седнем да го коментираме. Сега има по-важни неща, върху които искам да се съсредоточа”.
Това заяви звездата от "Стъклен дом" Елена Петрова пред БиТиВи, след като стана ясно, че й отнемат шофьорската книжка, тъй като карала кола пияна.

Попитана дали смята, че смяташ ли, че след това нещо би могла да разочарова част от своите почитатели, актрисата отвръща: „Ще съжалявам много, ако се е случило, но аз съм обичана заради работата ми, заради професията ми. Това се е случило с личния живот. Не би трябвало това нещо да повлияе върху работата ми, защото хората ме познава от ролите ми. Там не бих допуснала грешки и смятам, че не допускам. А като Елена в личния си живот допускам грешки и това е абсолютно нормално и човешко. Какво бих казала, че всъщност най-големият подарък, който човек може да си направи, е прошката”.

„На всички зрители мога да кажа да не допускат такива неща да се случват с тях и да се усмихват и радват на живота.

Пак казвам - става въпрос за едно нарушение, за което съм получила акт и ще получа санкция, която приемам, като абсолютно необходима и не смятам, че трябва да бъде по друг начин.

Излишно е да казвам дали съм изпила две чаши вино или повече, аз лично пак казвам - допуснала съм грешка, която трябва да внимавам следващия път да не се случи отново”.

„Ако съм допуснала и най-малкото съмнение в себе си, че ще извърша такова нарушение, разбира се, че нямаше да го направя. Не искам да влизам в подробни обяснения, но абсорбацията и метаболизмът при всички е различен и мисля, че случаите, за които се пише в медиите са абсолютно несравними”.

На въпрос Какво показа кръвната проба?, тя отговаря: „Всъщност това е информация, която не бих се наела да давам аз. Даже от КАТ ми казаха, че е конфиденциална и не се дават. В това няма нищо притеснително и страшно. Не се опитваме да оневиним грешката, която сме допуснали. Говорим само за нарушение на правилника по пътищата”.

По думите й кръвната проба не е отчела наличие над 1,2 промила алкохол.

Това означава, че ще понесе само глоба от 200 до 500 лв. Освен това се взема и шофьорската книжка за минимум един месец до максимум една година.

„Готова съм да понеса последствията”, заяви актрисата.

„Няма нищо извънредно в цялата ситуация, няма нищо страшно. Допуснала съм грешка. Получила съм за това нещо акт, направила съм нарушение. Мисля, че нещата излязоха извън рамките на нормалното, защото мисля, че не се е случило нищо страшно”, обясни Елена Петрова.

иаб / Yellow Bg

Няма коментари: