Internet Jazz Radio Bg Times - Online from USA - 24 / 7

сряда, 16 март 2011 г.

Одисеята на една проститутка

17-годишна проститутка: Имала съм клиенти и на 80 години

Елена Велева

Всеизвестен е фактът, че голяма част от българските домове за деца лишени от родителски грижи не създават пълноценни граждани. Голяма част от децата напускат тези домове като професионални крадци, трафиканти, бели робини или друг вид престъпен контингент. Ще ви разкажем историята на едно момиче, което на 13 ражда първото си дете, а на 17 вече се издържа чрез проституция. Казва се Стойна и живее в Петрич.

Казвам се Стойна Петрова, от село Робово съм, в момента съм на 17 години. Баща ми е пълен алкохолик. След смъртта на майка ми той ни изостави и останахме на грижите на баба и дядо, а те ни записаха в дома. Добре се държаха с нас в дома, имахме ядене, всичко необходимо, но не и достатъчно грижи.

Как се справят децата в дома, с живота там? Какво е вашето ежедневие, какво правите?

Много е трудно, защото като ходим на училище всички ни се подиграват, наричат ни „пансионци".

Аз знам, че ти се е случило нещо, което не се случва често на 13-годишно момиче. Може ли да ни разкажеш?

Докато бях в дома най-вече ми липсваха парите и обичта. Аз и всички други момичета в дома на 10, на 12 години, правехме секс с възрастни хора за кафе, за цигара, за лев-два. Учителите знаеха, но не ни обръщаха внимание.

Мъжете, с които сте спали за пари, горе-долу на каква възраст са?

Бяха на 40, на 50 - възрастни.

На колко беше когато роди първото си дете?

На 13 години родих първото си дете.

Как забременя?

Като правих секс с непознати, с познати, без презерватив и затова не задържах детето при мене, защото не знаех кой е бащата.

Интересуваш ли се от него, искаш ли да знаеш какво става с твоето първо дете?

Бих се зарадвала, ако някой дойде и ми каже, че е добре, че си има ново семейство, но не искам да го виждам, определено не искам да го виждам.

Мъчно ли ти е за него?

Как няма да ти е мъчно за първото дете?! При условие,че не знаеш къде е, как е. Мъчно ми е.

А сега как живееш?

Горе-долу добре. Вече съм в Петрич от половин година. Преди това като напуснах дома бях на село при баба и дядо.

Защо напусна дома?

Защото три момчета ме изнасилиха. От дома не ми помогнаха - нито жалба пуснаха срещу тях, нито нищо и си родих второ дете, което си гледам и си се грижа за него.

Защо реши да се преместиш точно в Петрич?

Там имах една позната, която знаех с какво се занимава, свързах се с нея и тя ми каза, че ще ми помогне.

Как ти помогна тя?

Като ми намира работа и клиенти.

Какво работиш, как се издържаш?

Работя това, което работех и в дома. Правя секс за пари. Взимам 50 евро за 1 час.

Какви са клиентите ти главно?

Главно са гърци, стари, пенсионери. Имала съм клиенти дори и на 80 години.

А кой гледа детето ти, докато ти си на работа?

Моята приятелка. Тя ми намира работа, гледа детето, отделно съм към нея на квартира.

Тя взима ли някакъв процент?

Е, разбира се, че взима. Никой няма да ти прави просто услуга. Проблемът е, че тя взима 30 евро, а аз взимам 20.

Достатъчни ли са ти да издържаш себе си, детето?

За разходите стигат.

Как виждаш твоето бъдеще, развитието на детето ти?

Докато поотрасне, ще продължавам с тази работа. След това вече, когато мога да го оставям в детска градина, да започна да живея живот като всички останали. Проблемът е, че не съм завършила, нямам образование и незнам какво друго мога да работя.

Страдаш ли от това, че имаш такъв начин на живот, би ли искала нещо да се промени? Кой обвиняваш за това, че животът ти е такъв?

Не обвинявам никого. Това е съдба. Имам и утеха - понякога я намирам в детето, понякога в наркотиците, в алкохол.

А не искаш ли да намериш баща на детето си, да създадеш семейство? Нямаш ли тази амбиция?

Какви са тези глупости?! Кой ще иска да ти гледа детето? Мъжете имат собствени деца и не ги гледат, колко такива познавам. Докато мога ще го гледам, каквото трябва ще го правя. Дали ще се е..., дали ще правя с..., въпросът е, че това дете ще го изгледам. Няма да позволя да отиде в някой дом, защото рано или късно ще му се случи това, което се случи на мен.

др / BgTimes.Net

Няма коментари: