Internet Jazz Radio Bg Times - Online from USA - 24 / 7

четвъртък, 29 септември 2011 г.

Афера.бг:Кандидат-кметицата на "Зелените" във Варна си играе с инструмента на непознат на пръв поглед мъж



Кандидат-кметица на Варна лъсна в секс клип

Калина Павлова на калъп с Къдравия (ВИДЕО)


Kalina Pavlova by timesbg


29 септември 2011

Варна, България

Кандидатката за кмет на Варна Калина Павлова се замеси в страхотен скандал. Тя стана главен герой на видеоклип с открито сексуално съдържание, разпространен в YouTube. Кадрите, озаглавени "Предизборна програма", показват как кандидат-кметицата на "Зелените" си играе с инструмента на непознат на пръв поглед мъж.
Според сайта Afera.bg силната половинка в клипа се казва Галин Колев–Къдравия. Потърсен за коментар, той не отрича участието си, но бяга от отговорност за разпространението на видеото, обяснявайки, че преди десетина дни си е загубил мобилния телефон.

Изключително смущаващ е фактът, че според Къдравия Калина Павлова е обвързана сериозно с друг мъж, но в началото на интимната си забежка пазела семейния си статут в тайна.

иаб / Yellow Bg

:::

Кандидат-кметица лъсна в секс-клип. Моли партньора си да сплашва уж от името на тимаджии

Дата: 29-09-2011

На изключително неприятна находка се натъкна afera.bg в YouTube Под заглавието „предизборна програма” е пуснат кратък еротичен клип, на който лъсва лицето на кандидат-кмета от „Зелените” във Варна Калина Павлова. В другия участник в клипа разпознахме варненеца Галин Колев – Къдравия. Къдравия не отрича, че е участник в клипа, но твърди, че е изгубил телефона си преди десетина дни. Той разказа, че Калина Павлова го е пращала да сплашва варненски адвокат. Павлова пък подала жалба преди време в полицията, че била следена и снимана.

На изключително неприятна находка се натъкна afera.bg в YouTube Под заглавието „предизборна програма” е пуснат кратък еротичен клип, на който лъсва лицето на кандидат-кмета от „Зелените” във Варна Калина Павлова. В другия участник в клипа разпознахме варненеца Галин Колев – Къдравия, когото издирихме за коментар.

Целият клип можете да видите тук:

http://www.youtube.com/watch?v=ZzNlUk_TjvY

Пред afera.bg Галин Колев – Къдравия разказа: „С нея се запознах във Фейсбук като тя ми прати покана за приятелство. Аз не я приех веднага и я попитах защо иска да се запознае с мен, а тя ми отговори, че много съм и интересен. Казах и, че не вярвам дали тя е на снимката, че не вярвам, че този човек, който е на снимката е тя. Имам магазин за дрехи и я накарах да дойде в магазина, тя дойде, пихме по едно уиски в „Мусала” и така започнахме да си говорим. Тя започна да споделя с какво се занимава, че скача на тимаджиите, аз пък някога работех при едни хора, които се караха с тимаджиите... и така си пишем, си пишем във Фейсбук, обаче си допаднахме по характер, харесахме се, взехме да се виждаме, тя споделяше по лични неща, за мъжа си, това-онова...Аз впоследствие разбрах, че има мъж, в началото не знаех. Млади хора, нормално е, като са се харесали да имат нещо по така. Ходихме по хотелчета. Последно аз и казах, че я харесвам много и ако има някаква възможност да сме заедно, да сме заедно, защото и тя ме търсеше постоянно и ми пишеше, и споделяше, че нещата с мъжа и не вървят добре. Но в един момент много странни неща се случиха покрай нея. Имаше подписка, където се събираха подписи пред „Черно море”, една палатка и ме викаше там да се виждаме, и последният път като се видяхме там ми даде едни снимки на един човек и ме помоли да отида да го сплаша, да не се занимава с тимаджии, щото ще му се случи някаква случка. Аз този човек не го познавам.”

Помолен от afera.bg Къдравия показа и предостави снимките, за които разказва. Няколко от тях са на жилищен блок с обозначен номер, а на една от снимките е въпросното лице, което той е трябвало да сплашва „да не се занимава с тимаджи”. Галин Колев твърди, че не познава този човек, но afera.bg разпозна на снимката, сниман в кафене, варненски адвокат с инициали М.М.

Разказът на Къдравия продължава: „Бях готов да го направя, заради нея, но до момента, в който тя ми направи някаква постановка с мъжа си. Имахме среща на Шишковата градинка да и дам едни визитки, аз и ги правих подарък за рожденния ден, отивам да и ги давам, и по едно време мъжът и се появи, някакъв фотограф се появи, взеха да ни снимат, мъжът и уж отиде да бие фотографа, обаче после го пусна...Някакви странни работи и аз се отеглих.”

На въпрос на afera.bg с какъв мотив Калина Павлова е карала Къдравия да сплашва лицето от снимката – варненския адвокат, Галин Колев отговори: „Тя ми каза – искам да го сплашиш, защото идват избори, да ми помогнеш с проблема с тимаджии, все едно че те са пратили човек. Трябваше да изглежда, че аз го плаша от името на тимаджиите, а пък ме праща тя... Като размислих, взех да се отеглям, защото е много странна работата и стигнах до извода, че всичко е било целенасочено – тя да се сближи с мене и да ме използва за тези неща. Аз не го познавам изобщо този човек, въобще не ме занимава политиката, работя като шофьор и охрана, и не искам да се занимавам с глупости. Тя е просто много странна личност.”

„Калина Павлова е кандидат за кмет на Варна? Знаеше ли това?” – попитахме Къдравия. „Като разбрах, че ще се кандидатира ми стана смешно, ама се сдържах. Исках да я подкрепям, обаче като показа това странно лице, реших да се отегля, защото може и да се опаря”.

Галин Колев – Къдравия каза за afera.bg че е изгубил телефона си преди седмица-две, но не отрече, че му харесва да снима с телефона си жени и „някои такива неща”.

„Аз не съм пуснал клипа, някой явно е злоупотребил. Към нея нямам нищо лично, уважавам я, казах вече, че ако имаше възможност бих могъл да бъда заедно с нея. Никога няма да кача такова нещо, а пък и въобще не ме интересува политиката и такива неща. Искам да си живея живота спокойно”.

Къдравия разказа още, че Калина Павлова му е споделила, че е признала на мъжа си за връзката си с него, а той я „бил нашамарил”. Галин Колев дори бил готов да се разправя по мъжки с конкурента си, обаче Калина го уверила, че ще остави мъжа си и Къдравия таял надежди това да се случи.

„Докато се виждахме на палатката, където се събираше подписката, ходехме да пием кафе. Мъжът и обаче я следеше и дойде веднъж в кафенето. Като дойде и ни видя, той държеше едно списание в ръката, дойде и я удари по главата със списанието. Щях да стана и да му разбия мутрата, но видях в очите и, че е по-добре да не го правя. Явно я следеше, удари я и си замина”.

Afera.bg се свърза и кандидат – кмета от партията на „зелените” Калина Павлова. Павлова научи от нас, че в YouTube се върти вече въпросния клип „предизборна програма”.

Калина Павлова коментира, че вече имала пуснат сигнал до МВР от доста време насам, защото се чувствала следена и снимана. Тя не отрече, че познава Галин Колев – Къдрания и че той и бил „ухажор”. Калина чувствала, че се готви нещо и сега пускането на този клип според нея означавало, че е била следена и снимана.

Калина Павлова обаче отрече Галин Колев да е снимал с телефон: „Няма такова нещо. Аз поне не съм видяла”. Тя първоначално каза, че като е пуснала сигнала до полицията преди време той бил за изнудване, но след въпрос кой я изнудва, бързо се поправи, че по-скоро сигнала е за клевета или дискредитация.

На въпрос кой е този, който иска да я дискредитира, Калина Павлова отговори, че по-скоро е усещала, „че се готви нещо”.

Павлова не е сигурна още дали да се чувства излъгана от това дали чувствата на Къдравия са били искренни, или фалшиви. Тя спомена, че по жалбата и подадена в полицията, че е следена, е бил викан и Галин Колев. Очевидно става дума за същия случай със съпруга и фотографа, за който разказва и Къдравия.

В сигнала си Павлова написала, че я снимат с фотоапарати.

Тя отрече някога да е давала снимки на Къдравия за да плаши мъж уж от името на „тимаджии”. Калина Павлова увери afera.bg, че ще се обади на разследващия полицай, за да му каже, че този клип се върти в Интернет, защото полицаят и казал, ако нещо се случи, тогава да му се обадела.

Afera.bg / Yellow Bg

Няма коментари: