Internet Jazz Radio Bg Times - Online from USA - 24 / 7

събота, 10 септември 2011 г.

Съпругата на тв водещия разкри: Юксел Кадриев от бтв ми изневери, но не с жена

Ники Дойнов от нова телевизия в нова гей афера !

:::

Вестник "Шок":Юки (Юксел Кадриев от бтв) си хвана за любовник АГНЕШКО !

:::

Съпругата на тв водещия разкри: Юксел ми изневери, но не с жена

Аз го откопчих от Евгени Минчев и Дим Дуков, казва Бонка Георгиева

9 септември 2011, 23:15

София, България

Юксел и Бонка

„Юксел ми изневери, но не с жена“. Това скандално разкритие прави пред в. „България днес“ бившата съпруга на водещия от бтв Бонка Георгиева. Преди дни Кадриев обяви, че се страхува тя да не отвлече дъщеря им Габриела.
„Аз го знам, защото съм го видяла със собствените си очи. Аз съм тази, която си взе багажа. Тази, която 15 години защитава името му, която го накара да учи, която го направи човек. Която го измъкна от Евгени Минчев и Дим Дуков. Майка му ми звънеше и плачеше по телефона как трябва да му простя, защото всеки греши. Аз наистина му простих тогава. Всеки може да сгреши веднъж, но да направиш няколко пъти една и съща грешка..“, продължава шокиращият й разказ за екссъпруга й.

Георгиева съобщава още, че го е хващала в „компрометираща ситуация“ с мъж, но не в дома им.

„Сега ме атакува, да си мълча, защото го е страх. Аз съм живяла с него и знам всичките му глупости, които е направил през този живот. Той никога не е вярвал в себе си, затова ги е правил. Никога не е помислял, че може да стане Юксел Кадриев – водещият от бтв. Никой не вярваше, освен аз“, казва още разстроената екссъпруга.

Оказва се, че той е виновен за развода им. Според Бонка Георгиева, опасенията му, че Габриела може да бъде отвлечена, вероятно се дължат на факта, че дължи пари на много хора. „Ако съм искала да отвлека Габриела, нямаше да пускам жалби и да си търся правата по надлежния ред. Хората, вместо да гледат личния си живот, правят интрити, мизерии и простотии", допълва Бонка Георгиева.

След развода между новинаря и оперната певица преди 2 години, двамата влязоха във война заради детето си. След споразумение, правата са присъдени на Юксел. Преди около година обаче, той решава да прекрати достъпа на Бонка до 10-годишната Габриела. Майката все още не е виждала детето си, въпреки жалбите, които е пуснала в полицията.

иаб / Yellow Bg

2 коментара:

Анонимен каза...

Много е трудно за жена да признае подобно нещо за съпруга си. Затова си мисля, че Бонка е искрена в изяявленията си пред в."България днeс".

Анонимен каза...

Тези неща за него се пишат и говорят от много години. Имаше интервюта и с Евгени Минчев и с Дим Дуков. Снимката направена от преди 16 години с Евгени Минчев сгушени един в друг и хванати за ръце е направена, когато още не е познавал бившата си съпруга.